Pages

Followers

Friday, April 15, 2011

Pengenalan terBaru

السلام عليكم


Tetiba jer saya terfikir untuk meluaskan blogshop saya ini. Actually, Sofal Resources adalah comp under my hubby name. Perniagaan ini berasaskan sistem keselamatan kebakaran, electrical dan electronik berdasarkan kemahiran my hubby. Tapi disebabkan ianya baru bermula dan kecil2an, jadi saya cuba ketengahkan bisnes ini melalui blog ini bersama2 bisnes kecil2an saya sendiri. Saya juga merupakan ahli Amway, dan Leno. Pd mulanya saya menjadi ahli sekadar ingin menggunakan barang2nya secara peribadi. Jadi x salahkan jikalau saya ketengahkan sesetengah barang2 nya melalui blog saya. Saya ingin cuba buat yg terbaik yg saya mampu disamping sbg isteri dan ibu kepada 2 org anak. Saya akan uploadkan brg2 amway dan leno serta ketengahkan penerangan system2 ini dlm masa terdekat. Barang2 seperti Amway dan Leno, jikalau ada order, saya akan buat penghantaran seminggu sekali. Manakala bahagian sistem2, jika ada pertanyaan nanti bolehlah beremail ke email sofal.

Sila Klik Menu diatas yg akan diupdate dari masa ke semasa... :)


Selamat Membeli Belah.. :)



logo
logo

No comments:

Post a Comment